onsdag 3 april 2013

Nytt i vardagsrummet


Den här våren har vi knappt varit hemma alls. Därav de högst sporadiska inläggen på bloggen. Så fort vi är lediga åker vi upp till fjällstugan och mellan varven hinner vi mest bara packa upp, tvätta och packa igen. Men en tvmöbel har kommit på plats i vardagsrummet i alla fall. String blev det och jag är kär. 





Kan man få för många pelargonsticklingar? Jag tror inte det.  



Hoppas att ni alla haft en riktigt, riktigt skön påsk och att ni vill fortsätta hänga här hos mig! 

25 kommentarer:

  1. Fint! Har inte sett att String har låga gavlar som vilar på golvet, precis det jag vill ha! Hur höga är de? Mvh
    Anna-Klara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De låga golvgavlarna är en nyhet, en efterlängtad sådan. 85 cm höga är de.

      Radera
  2. vakre bilder fra et vakkert hjem :)
    Vee Speers, kobber, string og alt på stell :)
    kan jeg låne et bilde til et innlegg inne hos meg?

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack självklart får du det bara roligt!

      Radera
  3. Verkligen fin kombination! Snyggt under tvn också som jag annars tycker är svår att få in på ett fint sätt i i red inredningen.
    Kram
    Rebecca
    http://pilotfrun.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nej TV möbler är verkligen inte det lättaste!
      Kram

      Radera
  4. Men du, vad fiiint!! Åh nu blev jag också sugen på String som tv-bänk. Vi är nämligen ute efter en lång tv-bänk och den där kan man ju ha i evigheter och dessutom bygga på om man vill ha den till annat senare.
    Himla snyggt du har fått till det med alla saker också! Superfint!
    Kram Vanja.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! String är ett klockrent val, som du säger är de ju tidlösa och går att bygga ut hur man vill och skulle man mot förmodan lessna så har de ju ett fint andrahandsvärde också.
      Kram

      Radera
  5. Undrar var du hittat den fina ljusstaken/kuben i glas? Med vänlig hälsning, Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer från en butik här i Umeå som heter Kii och märket är House Doctor.

      Radera
  6. Mycket fin Stringmöbel, är den från EM?
    Jag fortsätter gärna besöka dig här ;)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes den är från EM!
      Va roligt att höra!!!

      Radera
  7. Jätte snygg tv-möbel. Gillade även tavlan med flickan! :)

    /Susanné

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja visst är den underbar! Vee Speers heter fotografen.

      Radera
  8. Jättefint! (som vanligt:) Klart jag hänger kvar här, att du uppdaterar mer sällan bevisar ju bara att du njuter av andra delar av livet:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va glad jag blir! Ja den här våren har vi verkligen haft kvalitetstid som en hel familj, lycka!

      Radera
  9. Vart kommer den fina lilla vasen som du har en stickling i ifrån?:) väldigt fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den vita kommer från Designtorget och den i glas från Svenskt Tenn.

      Radera
  10. Wow, gud så fint det blev! Älskar varenda en av bilderna!!! Vad duktig du är...

    SvaraRadera
  11. SNYGGT! kan du inte visa en helhetsbild på hela hyllan?
    Ni gör helt rätt som njuter av livet i fjällen. Det är det bästa som finns:)
    OCH jag/vi finns kvar. Den som väntar på nåt gott;)
    /Alex

    SvaraRadera
  12. Så fint! Jag tror vi kommer skaffa en Srting -tvbänk också! Tvbänkar är annars svåra att gilla. Denna är det finaste jag sett! Tack för inspiration! Ser gärna en helbild också!

    SvaraRadera
  13. Lika fint som vanligt när du är igång!

    Undrar vart du har köpt din Eames stol ifrån? Är också på g att lägga en order men vet inte riktigt vart ifrån? Ser att dina skruvar på stolen inte är svarta som de som jag har tänkt att beställa. kan man välja, är det olika modeller?

    ha en bra vistelse uppe i fjället =)

    SvaraRadera
  14. Hej,
    Så fint det blev med stringhyllan. Nu vet jag vad jag ska ersätta mitt klumpiga skåp med. Så jätteläckert. Skulle också gärna se en helbild av hyllan och jag skulle gärna vilja låna bilden till min blogg om det är ok.
    Gun-Britt Karlsson
    Ljummavindar

    SvaraRadera
  15. Så fint! Hittar inte hyllan på em hemsida.. :( dem kanske inte har hela sortimentet utlagt.. Ska ta en sväng dit imorn tror jag :)

    SvaraRadera

Annonser: