onsdag 16 november 2011

Varm i själen!

 Foto Pia Ulin & styling Pella Hedeby


Alla era goa kommentarer har gjort mig alldeles varm i själen, jag blir alldeles rörd av era fina ord och hur ni har tagit er tid att tipsa, satt upp lappar på anslagstavlor och fixat, ni är helt enkelt bäst! Kärlek till er. Något annat som gör mig varm i själen är Therese Sennerholts nya prints som släpps nästa fredag. Dessa ljuvliga bilder på hennes nya prints är resultatet av en stylistkurs på Beckmans som avslutades igår med en av mina absoluta favoritstylister Lotta Agaton som kursledare. 


Foto Pia Ulin & styling Lisa Martinis

Jag är väldigt svag för svarta armeringsnät och gillar idén med trådgalgar som tidningsförvaring. Detta var mina två favoriter men det finns fler bilder från kursen att njuta av här.

4 kommentarer:

  1. bästa av online-filmen webbplats för Skandinaviens http://www.nordic-tv.com

    SvaraRadera
  2. Åh den kursen skulle man ha fått gå! Drömmer!

    SvaraRadera
  3. AH nu blev jag peppad!Ny anslagstavla till kontoret-bums!

    SvaraRadera

Annonser: