tisdag 8 november 2011

Platsbyggd förvaring - del 2


Nu har jag spacklat, slipat & fogat vår platsbyggda förvaringsmöbel i groventrén och idag medan lilla T var på förskolan och lille W sov ute i vagnen hann jag måla sista varvet. Svartaste svart blev den som ni kan se och jag är verkligen supernöjd, den blev precis så maffig som jag hade tänkt och är ännu snyggare i verkligheten än på bild! Luckorna som ska sitta längst upp har inte kommit på plats ännu och krokar och korgar ska inhandlas men en god bit på väg är vi i alla fall.


 Missade du förra inlägget om hallmöbeln så hittar du det här.


Men var är vintern? Inte är den då här i alla fall och syrenen har lurats att tro att det är vår och står i knopp nu i november... Galet, tråkigt och ganska läskigt tycker jag!

32 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Ni är så fantastiskt duktiga. Blir lika imponerad varje gång som jag hälsar på här i din fina blogg.

    SvaraRadera
  2. Väldigt snyggt! Den förvaringen ser ut att kunna sluka rätt mycket grejer.

    SvaraRadera
  3. Så himla SNYGGT! Jag är helt såld! :) Och så överraskad jag blev, för jag hade liksom ställt in mig på att du skulle måla vitt och så ser jag att det blivit svart. Men absolut - svart it is - och det är skitsnyggt! Har naturligtvis skickat en länk till maken på detta också...;)

    kram emelie

    SvaraRadera
  4. Ja just det, en fråga också... Vad har ni för golv i ert hus?

    Hej i igen ;)

    SvaraRadera
  5. Det där blev verkligen jättesnyggt!:)

    SvaraRadera
  6. Skitsnyggt!! Det säger väl allt. : )
    Ha en toppen dag.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Men så snyggt det blev med den svarta färgen!!! Vad duktiga ni är!!

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  8. Men sååå jäkla snyggt och praktiskt, jag gillar't:)

    Ni är så duktiga:)

    Kram M

    SvaraRadera
  9. Så fantastiskt fint! Blir så sugen på nått liknande i stugans hall!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Riktigt, riktigt snyggt blir det :-)

    SvaraRadera
  11. Jag är superimponerad! Hur bra gjort som helst, och så snyggt!

    SvaraRadera
  12. Super-duper snyggt! Impad igen... Och det roligaste som finns är dina före-efter! Ha en fortsatt fin vecka! /L

    SvaraRadera
  13. Jag gillar att den är indelad i sektioner. Det ser smart och praktiskt ut. Den är dessutom riktigt pampig!

    SvaraRadera
  14. Åh vad snyggt det blev, vad duktiga ni är!

    Ja, vädret är lite annorlunda än normalt i november, vilket jag tycker är skönt! Syren bildar dock knoppar på hösten, så det är helt i sin ordning! :)

    SvaraRadera
  15. Vad snyggt det blir, precis som allt annat ni har gjort med ert hus. Fantastiskt inspirerande!

    Hälsningar,
    Cecilia

    SvaraRadera
  16. Var kul att ni valt svart! Bryter av riktigt snyggt mot det härliga vita och så det grå golvet. Älskar't! Var helt inställd på att dt skulle bli vitt :-/ Se hur fel man kan ha!

    SvaraRadera
  17. Verkligen snyggt! Blir imponerad av er kreativitet!

    SvaraRadera
  18. Lika snyggt som vanligt hemma hos Er! Gillar VERKLIGEN Er stil!

    Får jag fråga, vad är det du spacklar? Eller varför? Är det endast skruvhålen som du spacklar igen?

    Kram!

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Vet att din blogg handlar mest om inredning men undrar ändå om du vill göra ett inlägg i din blogg om lille Hugo som behöver all hjälp han kan få... Antar att du har många läsare och ju fler som får veta och kan hjälpa till desto bättre! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

    se mer på: http://www.hannasblandning.blogspot.com/
    http://www.fundedbyme.com/projects/2011/11/radda-hugo/

    Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  20. Mycket snyggt, förstår att ni är nöjda.
    Tack för en mycket bra blogg
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  21. Det var riktigt snyggt! Gillar att förvaringen är svart och ända upp i taket. Vilken fin blogg du har! / Helena

    SvaraRadera
  22. Så supersnyggt det är!!! Ska visa in man det här. Jag ville ha en platsbyggd förvaring i hallen när vi flyttade in i huset. Det blev inte så då. Ni är så himla duktiga!

    SvaraRadera
  23. Läskigt! ja, vaaaar är vintern...?
    Hoppas allt är bra med dig! Länkar til dig och ditt inlägg idag om RUGCYCLE, tack för tipset, ett riktigt kul företag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  24. Jag och min son hittade blåbär och blåklockor, knasigt javisst.
    lite charmigt ändå fast det är helt fel årstid.

    Snygg garderoben blev!!

    SvaraRadera
  25. Så snyggt med svart!

    Nu finns en ny tävling hos mig:

    http://ullevidsdal.blogspot.com/2011/11/tavling-personlig-skrivbok.html

    Kram Helene

    SvaraRadera
  26. Det blev verkligen maffigt och maskulint. Härligt!

    Hoppas din helg blir trevlig.

    SvaraRadera
  27. Vilken läcker pjäs! Grym. Du har verkligen fingertoppskänsla du. Tack för fin inspiration!

    SvaraRadera
  28. Kanonfint, allt du gör blir så flott, ni är så duktiga!
    Kramen

    SvaraRadera
  29. Fantastiskt fint! Precis i min smak :-) Ni är grymt duktiga på allt ni gör, jag slutar aldrig att imponeras av er! Stor kram :-)
    M

    SvaraRadera
  30. bästa av online-filmen webbplats för Skandinaviens http://www.nordic-tv.com

    SvaraRadera

Annonser: