onsdag 2 november 2011

Kärlek svart på vitt


Jag har som mål att vara klar med alla mina julklappsinköp innan den 1:a december för att sedan bara kunna njuta av december utan stress. Att springa på stan med två små barn är ingen succé så jag köper de flesta av mina julklappar via nätet och ett tips är att kolla in Rädda Barnens designshop. Där finns bland annat Nadja Moufids fina illustrationer för 189kr varav 150kr går till Rädda Barnen, illustrationerna finns också som vykort. Superfina på barnrummet eller ett tips till sambon på farsdag kanske? 

5 kommentarer:

  1. Åh, världens bästa ambition låter det som. Jag vill också ha mina inköp färdiga då. Rädda Barnens designshop är också en god tanke, på flera sätt.
    Tack för att du inspirerar till en lugnare december!

    SvaraRadera
  2. vilken stilren tavla! Och bra ambition. Jag har låg ambitionsnivå på klappar överhuvudtaget. Bortrationaliserat än mer i år. Blir bara barnen i släkten som får. Och du - nätshopping är det bästa för klappinköp, helt klart.

    SvaraRadera
  3. Nätshopping är toppen! Bra tips med Rädda barnens designshop, där ska jag kika. Och skön inställning till alla påbörjade/ej avslutade projekt :-)

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera
  4. Åhh du anar inte vad smickrad jag blir! Är så stolt över att kunna bidra till Rädda Barnens arbete och blir så attans glad när fina bloggare uppmärksammar deras designshop :) Tack för supporten!

    Ps gå gärna in och gilla på https://www.facebook.com/karleksvartpavitt

    Ha en underbar helg!
    /Nadja

    SvaraRadera
  5. Har också kikat på den fina och funderar på att köpa den. Bra att ha alla julklappar klara till 1 december.

    SvaraRadera

Annonser: