måndag 7 november 2011

Kära Tomten!


Det finns så galet många fina saker som får mitt hjärta att klappa lite extra och som jag mer än gärna skulle önska mig men ändå när jag får frågan så står jag utan svar, det blir liksom tomt i huvudet och jag kan inte komma på något bra, någon som känner igen sig? Men nu ska det bli ändring på det för idag startar jag en ny kategori här på bloggen Önskelistan som förhoppningsvis också kommer att vara inspirerande för er och man vet ju aldrig, kanske Tomten läser min blogg? Något som har stått på min önskelista länge är en snygg bricka men jag har haft så svårt att hitta någon som fallit mig i smaken. Men för någon vecka sedan kom duktiga Lina som ligger bakom företaget och finfina bloggen Kitchenbloom ut med denna ljuvliga bricka. Den åker rakt upp på önskelistan!

6 kommentarer:

  1. Vilken bra idé! Visst är det lite konstigt det där egentligen, att så fort någon frågor så har man inte en aning om vad man önskar dig...Så var det aldrig förr - då kunde man bara rabbla på! Sonen har redan fyllt ett halvt A4 och det är från en leksakskatalog - undrar var det ska sluta?! Hihi

    Ha det gott!
    Emelie

    SvaraRadera
  2. Kära tomten!
    I dag önskar jag mig:
    *vackra ljusstakar att spraymåla
    *gamla vackra ramar att spraymåla
    *hemvirkade spetsdukar
    *GODA chokladpraliner
    *en fotogenlampa
    *en stor korgstol
    *en glöggpuss
    ... och att "alla" kommer hem till jul!

    SvaraRadera
  3. En bra kategori! Den har jag också :) Och jag hade tur; Tomten eller någon från Tomtens team läste just min blogg.
    Och det där med att få frågan och inte komma på en enda sak är klassiskt. Numera skriver jag även ner bra saker som jag kommer på till Lilltrollet.

    SvaraRadera
  4. Vilket sammanträffande =) Igår kväll satt jag och påbörjade min önskelista och hade då en fundering att integrera den i bloggen på något vis. Men så här långt är den enbart sparad i OneNote (ett kanon program att klistra in bilder och artiklar från nätet i om du inte har provat det) Men jag tar gärna lite inspiration från andras önskelistor för min är lite tom än så länge! Trevlig kväll! /Helena

    SvaraRadera
  5. Jag svarar alltid vet inte när frågan dyker upp, fast sen ploppar det som oftast upp tusen saker man alltid vill ha.

    Kan det kanske vara så för att det är "ofint" att önska sig som vuxen. Även fast det såklart inte är det.

    Vad roligt med en önskelista hoppas tomten läser din blogg då!

    SvaraRadera

Annonser: