måndag 14 november 2011

It's a house - adventskalender 2011




Det har pysslats och fixats en hel del i kulisserna men nu är den klar min adventskalender och jag kan lova er att ni har mycket trevligt att se fram emot! 24 härliga tävlingar kommer jag, tillsammans med ovan nämnda företag, att kunna bjuda er kära bloggläsare på i december. Och som en extra bonus så kan ni börja tävla redan nu. Genom att länka eller på annat sätt tipsa om adventskalendern är ni med och tävlar om ett härligt fårskinn av märket Shepherd från EM Umeå, värde 1095kr. Du behöver INTE ha en blogg för att vara med och tävla, varken nu eller senare i adventskalendern, det är öppet för alla. Så här gör du för att vara med; 

1. 
Välj något utav följande;
*Länka till adventskalendern på din blogg, använd gärna bilden ovan.
*Dela tävlingen på facebook, du hittar tävlingen på It's a house facebooksida.
* Maila länken till detta inlägg till ett par vänner, skriv ut bilden och sätt upp på jobbet, ja kort sagt tipsa på något sätt.


2. 
Lämna en kommentar här eller maila mig på itsahouse@hotmail.com och berätta var/hur du har tipsat om kalendern, vilken färg du skulle välja på ditt skinn om du vann och varför. Alla färger hittar du på EM Umeås facebooksida.


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD och vinnare blev Marielle, stort grattis till dig! Maila mig din adress så kommer skinnet på posten inom kort!


Eventuell vinstskatt betalas utav vinnaren.



Den här underbara inspirationsbilden från Shepherd bloggade jag om redan för två år sedan och jag älskar den lika mycket fortfarande, ett härligt fårskinn kan verkligen skänka värme och mysfaktor till ett rum!

231 kommentarer:

  1. Hej! Vilken trevlig kalender du har knåpat ihop. Jag är med och tävlar och om jag skulle ha turen att vinna så önskar jag ett vitt skinn.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. verkligen en adventskalender att se fram emot! jag har länkat med din bild på min blogg Anna Vattenkannas Trädgård. Om jag har den stooora turen att vinna önskar jag ett fårskinn i färgen asphalt.

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  4. Jösses. Vilka företag som är med och sponsrar. Det antyder många fina vinster för de med Fru Fortuna på sin sida. Jag har i varje fall tagit chansen i den första tävlingen och länkat till min sida på FB http://www.facebook.com/mina.gladjeamnen

    Om jag hade turen att vinna skulle jag gärna ha ett skinn i färgen asphalt. Den gråa färgen är en favorit och jag skulle lägga den under skrivbordet i vårt arbetsrum och gosa ner tåna i när jag läser mina favoritbloggar, uppdaterar min egen blogg eller jobbar sent om kvällarna. Det skulle definitivt bidra till en harmonisk arbetsplats med ett fint skinn! kram, kram från Trosa

    SvaraRadera
  5. Å WOW vilken adventskalendertävling!! Du är ju helt fenomenal på att fixa! Jag är hemskt gärna med och länkar från min blogg;) Är turen på min sida önskar jag gärna ett vitt skinn eller möjligtvis asphalt.

    Tack för en fantastisk kalender! Ska bli så kul att följa;)
    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Nu har jag tipsat alla jag känner både muntligt och med mail! Om jag skulle vinna skulle jag välja asphalt helt enkelt för att den skulle passa strålande här hemma :)

    SvaraRadera
  7. Hej! Gud vad kul med en adventskalender :) Jag har delat inlägget på facebook och om jag skulle vinna så vill jag ha ett asphalt skinn som jag skulle lägga i vardagsrummet så jag kan mysa ner i de och läsa bloggar :)

    SvaraRadera
  8. Helen Nordqvist15 november, 2011

    Tack för en underbar blogg! Hämtar mycket inspiration från den!
    Och vilken rolig kalender du knåpat ihop!
    Har tipsat vänner och delat på facebook! (helennordqvist@hotmail.com tror jag du hittar mig på) ;)
    Håller mina tummar STENHÅRT för att turen är på min sida!!! ;)
    Om jag vann ett fårskinn, skulle jag önska ett vitt att ha i mitt kök nu till jul. Något mjukt och skönt att sätta rumpan på en kall decemberkväll, när man kryper upp i kökssoffan med sin tekopp och lyssnar till spisens sprakande!

    Återigen TACK för en mycket bra blogg!

    SvaraRadera
  9. Oj, så roligt med tävlingar! Jag har tipsat mina vänner om detta via mail. Om jag skulle ha turen att vinna ett fårskinn önskar jag mig ett grått i färgen Grafit!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  10. Johanna Forsgren (johanna.forsgren@hotmail.com)15 november, 2011

    Vilken härlig tävling och adventskalender!! Jag har delat länken till din blogg på facebook. Vi håller just nu på att försöka piffa upp vårat vardagsrum och har faktiskt varit ute efter just fårskinn men då både jag och min sambo är fattiga studenter har vi inte kunnat köpa oss något sådant. Så nu håller jag tummarna inför den här tävlingen. Vinner jag önskar jag ett skinn i färgen grafit. Tack för en fin blogg!

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Självklart vill jag vara med! Jag har delat din kalender på min facebook-sida.
    OM jag vinner, skulle jag vilja ha det gråa skinnet (asphalt?).

    Må så gott!

    SvaraRadera
  12. Vilken tävling! Blir något att se framemot:)
    Hoppas så att jag ska få en egen fäll, skulle gärna vilja ha ett ljusgrått.
    Jag gillar på FB:)
    Tack för en härlig och inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  13. *drömmermig bort* Åh, jag kan se framför mig hur jag under de vita krispiga (och här uppe i norr VÄLDIGT kalla) vinterdagarna sitter i min fåtölj med ett underbart fårskinn i färgen asphalt på fotpallen och värmer mig efter att ha varit ute i snön och lekt med barnen. Och denna vinter kan det verkligen behövas lite extra mycket värme eftersom jag är gravid och inte riktigt passar in i mina vinterkläder ;)

    (Jag har länkat till adventskalendern i min blogg)

    SvaraRadera
  14. Hej,
    Vilken härlig tävlig! Vill såklart vara med! har länkat från min blogg http://sollenkrokaby.blogspot.com/2011/11/var-med-och-tavla.html
    Och i kanten, http://sollenkrokaby.blogspot.com
    Färgen jag skulle välja om jag hade den otroliga turen att vinna är "Stone" skulle passa så bra hemma hos mig!

    SvaraRadera
  15. Spännande kalender, mycket som lockar!
    Jag tipsade via facebook. Om jag skulle vinna (hoppas, hoppas) önskar jag mig ett skinn i asphalt.
    Tack för att du delar med dig!
    Allt gott!

    SvaraRadera
  16. Jag delar på Facebook och berättar för alla jag känner! Asphalt är snygg, den vill jag ha!

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Vilken underbar tävling! Jag har delat med mig av din facebooksida så mina facebookvänner ser den. Tog lite tid då jag inte har kläm på sådant här tekniskt riktigt med till slut gick det. :-)
    Jag önskar vinna ett asphalt fårskinn. Så snyggt! Antingen hamnar det framför tv:n här hemma eller så hamnar det på Gotland där vi ska bygga hus!! :-)Mvh Kristina

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Vilken underbar tävling! Jag har delat med mig av din facebooksida så mina facebookvänner ser den. Tog lite tid då jag inte har kläm på sådant här tekniskt riktigt med till slut gick det. :-)
    Jag önskar vinna ett asphalt fårskinn. Så snyggt! Antingen hamnar det framför tv:n här hemma eller så hamnar det på Gotland där vi ska bygga hus!! :-)Mvh Kristina

    SvaraRadera
  19. Grattis till fint samarbete som du ordnat till dina bloggläsare! Jag länkar från min blogg. Om jag skulle ha turen att vinna det fina fårskinnet skulle jag välja färgen asphalt.

    SvaraRadera
  20. Åhh vad spännande med kalendern! Ser ut som om det kan gömma sig en hel del gobitar där! Jag vill gärna vara med och tävla och har tipsat om tävlingen här: http://inredamedmera.blogg.se/2011/november/tavlingssugen.html

    Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja ha ett skinn i grafitgrått som skulle få sin plats i sovrummet eller vagnen.

    SvaraRadera
  21. otroligt roligt med en kalender! bra initiativ :) jag har länkat dig på min blogg: http://theresesandstroem.blogg.se/?tmp=15102831

    skulle du välja mig som vinnare skulle jag ta det vita fårskinnet. älskar vitt och dessutom passar det alltid. min lägenhet går dessutom i svart och vitt. så det vore otroligt roligt att få vinna denna underbaring! :) kram på dig!

    SvaraRadera
  22. Wow! Ser lovande ut med kalendern!!!

    Jag har bloggat om den på http://stenkullen.tumblr.com/post/12831018961/ser-sjukt-mycket-fram-emot-adventskalendern-pa

    och skulle gärna addera Asphalt till min digra fårskinnskollektion (ett grått hittills) :)

    SvaraRadera
  23. Vilken spännande adventskalender! Mycket bättre än de tråkiga chokladkalendrarna.. :-)

    Jag har tipsat om din adventskalender här:
    http://marlansvirrvarr.wordpress.com/2011/11/15/vinn-fina-prylar-hos-it%c2%b4s-a-house/

    Om jag vinner ett fårskinn önskar jag färgen grafit.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  24. Wow vilken kalender!!!
    Självklart vill jag vara med och delta. Delar vidare till mina vänner på Facebook.
    Färgen Asphalt passar bäst in i mitt hem och skulle bli överlycklig om den ville flytta in och värma oss.

    Kram
    Annika
    aaforsberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Vilken kalender du fixat ihop! Klart man vill vara med i den!

    Jag har länkat både på min FB- sida
    Och min blogg

    FB-Sidan:http://www.facebook.com/susanne.weidenhag

    Bloggen:
    http://familjenweidenhagtorsellsson.wordpress.com/2011/11/15/advenskalendern-2011/

    Jag skulle vilja ha ett skin i färgen Asphalt!

    SvaraRadera
  26. Alltid så roliga tävlingar hos dig!!! Jag har länkat till adventskalendern från min blogg och om jag har turen att vinna ett fårskinn så vill jag gärna ha ett mörkgrått. Det skulle passa perfekt på fotpallen framför öppna spisen och vill min svarta katt ligga där ibland så blir det inte så mycket avtryck efter henne om fårskinnet är mörkt ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  27. Gud så kul det kommer att bli =) Jag håller mina tummar för vinst någon dag.

    Har delat på FB och vinner jag så önskar jag ett mörkgrått skinn.

    Kram Annelie

    SvaraRadera
  28. Hej! Vad skoj med en adventskalender! Jag skulle vilja vinna ett fårskinn i svart eller grått (asphalt) så att jag kan byta ut den turkosa mattan som jag idag har i min myshörna. Den nuvarande färgen känns inte särskilt "vintrig". Fårskinnet skulle passa ypperligt där.

    Jag har länkat på min blogg! kram Helena

    SvaraRadera
  29. Jag kör hela svängen. Har länkat i kolumnen till första tävlingen. Har skrivit ett inlägg, gillat på facebook och mailat mina vänner en länk:)

    Jag skulle helst vilja vinna ett skinn i färgen Asphalt. Kommer passa så bra i stugan. Speciellt nu när jag håller på att "fjälla" till vår timmerstuga:)

    Här är länk till inlägget:http://fantastiska-fyran.blogspot.com/2011/11/its-house-goes-christmas-crazy.html

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  30. Åhå, vilka fina samarbetspartners till kalendern du har hittat!
    Och vilken drömvinst du går ut med. Habegäret är extra stort nu när Så mycket bättre-gänget får sitta på fårskinn varje lördag.
    Jag drömmer om ett skinn med färgen Asphalt av två skäl:
    Först och främst för att det är det snyggaste. Men också för att jag misstänker att vår hund Loppan säkert skulle smygligga på det, och då blir den färgen mest praktisk. Inte för ljus och inte för mörk - är den för mörkt så riskerar hon att inte synas, och man vill ju varken snubbla eller sätta sig på henne. Men pax för att hinna till skinnet först!

    SvaraRadera
  31. Gud så kul!!!! En adventskalender bara för mig. Jag vill gärna vara med och tävla och om turen är på min sida vill jag gärna ha ett grått (mörkt) skinn.
    Din sida hittade jag via en blogg som heter Brunkulla med mosipperötter.
    Mvh Britta

    bam@bahnhof.se

    SvaraRadera
  32. Oj, vilken tävling. Jag är gärna med och tävlar. Jag har gjort en länk på min blogg: http://karoleen.blogspot.com/2011/11/adventskalender-2011-its-house.html

    Om jag vann skulle jag gärna vilja ha en i färgen Asphalt.

    SvaraRadera
  33. Sorry, glömde skriva hur jag hade tipsat: via facebook. Men det visste du ju redan. :)

    SvaraRadera
  34. Galet vad roligt.

    Jag är gärna med och tävlar.
    jag länkar på min sida och skulle välja färgen stone. Dels för den är skitsnygg och sen för att all smuts barnen drar omkring inte syns jätte mycket på den.

    SvaraRadera
  35. Mm en riktig adventskalender-freak är jag (man kan aldrig bli för gammal för en sån!!!)så jag älskar denna tävling. Har talat om för alla mina goa vänner om denna underbara händelse.

    O skulle jag ha turen att vinna så känns ett klassiskt grafit grått skinn perfekt.

    Ha en bra dag!

    Kram Elinor
    el.ny@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Men vilken maffig kalender, du måste ha lagt ner en massa jobb på den!
    Självklart vill jag vara med och tävla! Jag har tipsat på bloggen.

    Om jag skulle ha turen med mig så skulle jag gärna vilja ha ett vitt skinn.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  37. Vilken adventskalender att se fram emot!! Jag vill gärna vara med och vinna ett fårskinn i vitt. Länkar från min blogg också!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  38. Åh, adventskalendern ser väldigt lovande ut! :) Jag har länkat till tävlingen från min blogg. Håller tummarna för att jag har turen att vinna ett fårskinn. Om så är fallet så skulle jag vilja ha ett i färgen asphalt. Jag tycker att det är den finaste färgen och dessutom skulle det passa både i vårt vardagsrum och i vårt sovrum. :)

    SvaraRadera
  39. Vilken otoligt rolig tävling och jag har självklart länkat till den på min blogg www.stylinghouse.blogg.se

    Nu börjar det bli kallt om barnens rumpan,
    men vagnen vill vi ju inte dumpa.
    Att sitta på ett vitt varmt fårskinn,
    bör vara det bästa någonsin.

    Hoppas på tur & önskar mitt ett vitt i så fall =)
    Kramis

    SvaraRadera
  40. Vilken trevlig liten "julklapp" du knåpat ihop. Har delat med mig av tävlingen på min facebook sida :) Och skulle jag ha turen att vinna så önskar jag mig ett fårskinn i färgen Asphalt. :)
    Kram

    SvaraRadera
  41. Ojoj! här var det riktigt fixat å trixat =) Härligt!
    Jag har delat på min facebook - Jessika James och lagt upp på min blogg också!

    http://strawberrydreams.webblogg.se/2011/november/adventskalender.html

    Jessika James genom It's a house
    En av mina favorit bloggar ska ha adventskalender! Vi håller tummarna att vi vinner något vackert! ♥
    Gilla · · för 10 minuter sedan

    Skulle jag vinna en pläd skulle jag välja en vit, asphalt eller rosa! Alla tre är helt underbart fina och mysiga!

    (visste inte hur jag skulle länka facebook så jag kopierade bara den. Men du ser ju delningen på din sida också!)

    Ha en bra dag! Mvh Jessika, Engla-Miloua & Alwa-Lii

    SvaraRadera
  42. Åh vilken rolig adventskalender! Den ser jag verkligen fram emot.
    Länkar till adventskalendern i min blogg och håller tummarna för vinst. Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha ett vitt fårskinn! Tusen tack för en otroligt inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  43. Roligt med en adventskalender! Jag har aldrig varit med och tävlat i någon innan eftersom jag inte har någon blogg, men när man kan vara med genom att dela den på facebook så blev jag jätteglad :) Så det har jag gjort!
    Om jag vann skulle jag vilja ha ett skinn i färgen grafit, det skulle matcha perfekt till våran soffan och ligga fint framför öppna spisen så lilla bebisen som växer i min mage kunde ligga där framför brasan och mysa :)

    SvaraRadera
  44. Vad spännande det ska bli med adventskalender:)

    Jag har delat på facebook och skulle jag vinna så vill jag ha ett vitt skinn:)

    SvaraRadera
  45. Hej!

    Wow, säger jag bara!!!

    Jag har gillat på fb och delat länken ( Anna M Persson)

    Jag har länkat till min blogg med bilder.

    Asphalt är min favorit färg :)


    Kram Anna

    SvaraRadera
  46. Jag har tipsat min man hur han kan antingen vinna julklapp till mig eller så köper han något av det i kalendern!
    Den mörkgrå pläden passar bra till barnen när dom leker "bäääh"

    SvaraRadera
  47. Försöker för en gång skull hitta inspiration till jul, som aldrig har infunnit sig! Får mängder av olika tävlingar genom fb....dock tänkte jag att nu skall jag tävla i något som jag aldrig gör annars....typ julsaker!

    Vänligen Päivi Sillanpää

    SvaraRadera
  48. Linda Engberg15 november, 2011

    Spännande!
    Jag har delat på facebook och tipsar såklart alla.
    Är turen framme så vill jag ha ett svart fårskinn! :)

    SvaraRadera
  49. Hej! Jag är självklart med i denna tävling, ett fårskinn har länge stått på min önskelista då det ger sån myskänsla :) Favoritfärgen är asphalt eftersom att det är en färg jag aldrig kommer att tröttna på.

    Jag har delat tävlingen på facebook.

    Kram på er/ Andrea

    SvaraRadera
  50. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! Jag har delat kalendern på FB (sarah håkanson). Har jag turen att vinna skulle jag vilja ha ett skinn i färgen grafit.
    Nu håller jag tummarna hårt!!
    Kram Sarah

    SvaraRadera
  51. Hej!
    Jag har delat tävlingen på FB och även skickat länken till vänner.
    Vinner jag vill jag gärna ha ett
    skinn i grafit
    Mvh Maria

    SvaraRadera
  52. Hej, vilken rolig julkalender att se fram emot!!! Kuul :)
    Jag har länkat med bilden från min blogg :)
    Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha ett skinn i färgen asphalt. Så fin och skulle vara skön att ha i soffan eller på arbetsstolen så rumpan blir lite varm!!
    Kram Magdalena, HemmaFABRIKEN

    SvaraRadera
  53. Hej! Kul med adventskalender med så många fina saker att vinna.

    Har delat på facebook och länkat från min blogg http://madammum.blogspot.com/2011/11/va-med-och-tavla.html

    Och OM JAG har turen att vinna så önskar jag mig ett fårskinn i asphalt.

    Hoppas på tur!!

    SvaraRadera
  54. Hej! Nu har jag delat den här sidan på facebook. Vilka härliga plädar. Om jag vinner vill jag ha en i bordeaux - vilken underbar färg!

    SvaraRadera
  55. Vilken adventskalender du fått ihop! Spännande!

    Jag vill såklart vara med och tävla och om jag skulle ha den stora turen att vinna så önskar jag mig ett skinn i färgen asphalt :)

    SvaraRadera
  56. Oh så trevligt! Såklart vill jag vara med och tävla! Skulle vilja ha ett svart fårskinn till vårt blivande sovrum. Vi ska flytta till våren och kommer ha mestadels vitt i sovrummet, så ett svart fårskinn skulle bryta av fint och skapa myskänsla! :)
    Jag har gillat och delat på facebook!

    /Camilla

    SvaraRadera
  57. Hej,
    Jag gillar på fb, jag har delat och jag har bloggat! http://cirkel27.wordpress.com

    Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha en vit. På grund av två orsaker. Vårt hus är genomgående svart och vitt med olika accentfärger i olika rum. Det innebär att jag kan flytta fårskinnet runt hela huset.
    För det andra har jag en vit långhårig schäfer - tänk er när han hårar av sig som mest.. jag skulle inte få göra annat än att "rolla" skinnet från hundhår!!

    Underbar blogg som ger mig så mycket inspiration. Tack.

    SvaraRadera
  58. Oj vad jag har gjort reklam nu :))Sprayat himlen med loggan, stansat loggan i asfalten och satt upp vimplar i tunnelbanan ;) Eller... nä.. Men jag har mailat vänner, promotat på bloggen och bums när ja kommer hem skall härs göra reklam på facebook :) Färg på skinnet spelar ingen roll, bara jag vinner ;-) Mitt ekorrskinn framför tv:n börjar se så fjuttit ut så nu vill jag ha nåt nytt :)

    SvaraRadera
  59. Jag har gillat på Facebook och skulle vilja ha ett asphalt-färgat skinn. Det skulle vara fantastiskt snyggt i vårt vardagsrum - mossgrön soffa, vita tapeter med grå och beige kvistar och ett gråsvart skinn att mysa med. Skulle vara underbart.

    SvaraRadera
  60. Jag har delat länken på min facebooksida. Jag hade även gjort ett fint inlägg på min blogg, men bloggpress på min iPad vill inte samarbeta med mig ikväll, men när stationära blir ledig ska inlägget upp.
    Jag blev supertaggad då jag såg att det var ett fårskinn i potten, jag har önskat mig det länge, att ha framför braskaminen och mysa på hade varit helt fantastiskt. Det skulle rädda vilken mörk och kall kväll som helst!

    SvaraRadera
  61. Har jag sån tur att jag vinner önskar jag mej ett skinn i färgen grå.. Ska bli kul att följa kalendern. Delat på facebook :)
    /Mia

    SvaraRadera
  62. Är jättegärna med och tävlar i denna fantastiska adventskalender.. Jag skulle välja färgen Asphalt, eftersom inredningen här hemma går i vitt/svart/grått...lätt att flytta runt när man känner för det.
    Jag har delat tävlingen på Facebook!

    Hare gott / Marg

    SvaraRadera
  63. Detta gillar jag, en vuxenkalender. I och för sig blir jag aldrig vuxen när det gäller julkalendrar men med intressanta företag blir det mer spännande. Och fårskinnet i vitt önskar jag helst i julklapp.

    sonja.nordstrom@bobbnet.com

    SvaraRadera
  64. Vilken underbar adventskalender, den får man ju bara inte missa!
    Vill gärna vara med och tävla! Länkat på bloggen men även delat.

    Hade jag turen med mig så skulle jag välja ett skinn i färgen Grafit.

    Du har en sådan underbar blogg!!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  65. Vilken fantastisk tävling! Har gjort ett inlägg om din adventskalender i min nystartade blogg. Om jag skulle ha turen att vinna det fina fårskinnet skulle jag välja färgen asphalt.

    Kram Lifestyle by moi

    SvaraRadera
  66. Christina Pettersson15 november, 2011

    Fantastisk blogg och fantastiskt rolig kalender! Jag är med och tävlar och önskar mig ett fårskinn i färgen Asphalt om turen skulle vara på min sida. Ha det gott!!!

    SvaraRadera
  67. Wow vilken kalender - du måste vara tomtens bästa medhjälpare ;-)!

    Jag har gillat och delat på FB (Anette Kristoffersson).

    Jag har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.
    Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag önska mig färgen asphalt. Tycker den färgen var jättefin och eftersom katterna antagligen skulle lägga beslag på skinnet så vore det bra med ett lite mörkare skinn så att inte katthåren syns så väl ;-)!

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  68. Åh vilka fina fårskinn!! Jag vill också vinna, helst av allt ett i färgen "stone", det skulle passa så finns i min soffa som är i mullvadsbrun. Jag har delat på fb (Marielle Wärnlund). Och gud vad jag ser framemot att adventskalendern ska starta nu!!

    SvaraRadera
  69. På en vit en önskar vi ligga och mysa,
    hela familjen, då ingen vill frysa.
    Den funkar på golvet, soffan, ja överallt,
    den är ju så fin och passar inte bara då det är kallt.
    Vi vill ha den framme hela året,
    det underbart mjuka, fina vita fåret.

    Jag tackar för en fantastiskt inspirerande blogg och ser så fram emot adventskalendern!
    Jag har lagt upp bild och länkar glatt till dig från http://ninal.blogg.se/

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  70. Vilken fantastisk adventskalender, vill verkligen vara med och vinna fina priser. Jag har länkat bilden på min blogg Frasses Hus. Skulle jag vinna önskar jag få skinnet i färgen Asphalt.
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  71. Halloj
    Vilken trevlig kalender du knåpat ihop! Det ser jag fram emot!
    Jag har länkat till din tävling på min blogg "vitfärg och kompost".
    Fårskinnet "asphalt" får gärna flytta hem till mig.
    Tack för din inspirerande blogg!
    /katarina i Umeå

    SvaraRadera
  72. Hej! Äntligen jul och äntligen en finfin kalender på favoritbloggen. Jag har varken blogg eller sida på fejjan. Istället har länken till dig gått via mejl till många sköna vänner som kommer att titta in.

    Mys i fina huset!
    /sara

    SvaraRadera
  73. Oj så kul!! Tipsar på bloggen!!

    SvaraRadera
  74. Hej=) Jag har länkat på min blogg http://lantligtbysandra.blogg.se.

    Skulle jag vinna skulle jag vilja ha en ljusgrå. Har länge gått å suktat och kikat på flera skinn men aldrig fått tummen ur så med lit tur så kanske. Finns många ställen den skulle passa fint. Mvh. Sandra

    SvaraRadera
  75. Åh, det här ser jag fram emot!
    Jag har delat länken på Facebook och om jag skulle vinna skulle jag bli överlycklig för ett skinn i färgen asphalt. Underbar ju!

    SvaraRadera
  76. Oj, vilken rivstart på kalendern! Ser fram emot den. Jag har länkat och hoppas nog mest på det vita om jag vinner. Fast det mörkgrå är nästan lika fint. Och det ljusgrå. Och...

    PS. http://evamar.blogg.se/2011/november/adventskalender.html

    SvaraRadera
  77. Hej!

    Vilket jobb du gjort med denna adventskalender! :-)Grymt!!

    Jag är gärna med och tävlar, har "klätt" anslagstavlan på jobbet i dag & mailat alla i kontaktlistan på mailen.

    Om turen går till mig så önskar jag mig det grafit grå skinnet att lägga framför min kökssoffa.

    MVH Annika i Vendelsö :-)

    SvaraRadera
  78. Har nu delat via fb, men jag tycker att mun mot mun metoden fungerar bäst:) Pratar ofta om din blogg, om all insperation jag får av dig för nära och kära!!

    SvaraRadera
  79. Hej
    Jag har delat med mig via Facebook.

    Jag vill gärna ha ett svart skinn.

    Varför? Jo för det skulle smycka mitt hem alldeles oerhört mycket ;=)
    Ler av bara tanken på hur det skulle bli här hemma!
    Hoppas...!

    SvaraRadera
  80. Har delat med mig av tävlingen på min facebook-sida. Om jag skulle ha turen att vinna så skulle färgen Asphalt passa perfekt i vårt nya boende! :)En kul tävling och en väldigt fin blogg!!! Ha det så gott!

    SvaraRadera
  81. Jag har länkat till tävlingen via min blogg...
    Om jag vinner önskar jag ett vitt skinn.
    Må gott.
    kram Maja

    SvaraRadera
  82. Hej! Jag har länkat via min blogg. Åh vad glad jag hade blivit om jag vunnit ett ljusgrått skinn.

    Håller tummarna och önskar dig fortsatt trevlig vecka!

    :-)

    SvaraRadera
  83. Jag lägger gärna mina händer på en röd!! Dels så fint till jul, men också framför våran vita stora tegelkamin där jag kan mysa med mina barn efter en -25´c vinterdag ute.... med glögg i handen och pepparkakor på kakfatet...

    SvaraRadera
  84. och jag har tipsat om denna julkalender på min blogg... http://firstbabyblog.blogg.se

    SvaraRadera
  85. Kul med adventskalender!
    Jag är gärna med och tävlar om skinnet. Har jag turen att vinna vill jag ha ett ljusgrått, därför att det vore så snyggt på golvet vid min säng.

    Blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/adventskalender.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  86. Hejsan,

    Vad roligt. Jag har länkat på bloggen http://tinnarochtorn2.blogspot.com/2011/11/adventskalender-hos-its-house.html

    Om jag blir den lyckliga vinnaren skulle jag vilja ha färgen Asphalt(?) mörkgrå eller granit.

    Kram Petronella

    SvaraRadera
  87. Vad roligt med en adventkalender för oss vuxna:-)
    Jag länkar dig till min blogg.
    Vinner jag ett fårskinn blir jag glad för ett grått!!!
    kram

    SvaraRadera
  88. Hejsan!
    Ja, vilken underbar kalender!!! Nu har jag delat på facebook och länkat på bloggen ;)
    Skinnet, om jag nu skulle vinna skulle vara asphalt, det var det som jag föll för när jag bläddrade genom alla fina, då kände jag direkt; snyggt!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  89. Hej
    Har skrivit om din kalender på min blogg och skulle de över all förmodan, jag brukar aldrig vinna =), bli jag som vinner skulle jag vilja ha ett skinn i färgen Moro.
    Ha de bra och tack för en underbar blogg!! Mvh Stina

    SvaraRadera
  90. Länkar
    http://julstugan.blogspot.com/2011/11/adventskalender-med-vinster.html

    Detta kommer jag inte missa, vilka härliga företag som är med och skulle jag vinna så får det bli ett grafit grått till mitt första barnbarn som kommer efter jul, så att hon/han kan ligga varmt och skönt på golvet i vårat dragig hus.

    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  91. Vilken tävling!! Har gjort ett inlägg med länk på min blogg. Gillat och delat på facebook.Tipsat alla!
    Hoppas givetvis på ett skinn oxå! Skulle passa perfekt framför brasan..speciellt nu när maken fyller 50 i december och det blir många som vill fira och samtidigt gå en liten husvisning. Vårt hus är ju faktiskt färdigt nu, förutom räcket uppe i trappen..
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  92. Hej....
    Jag vill gärna vara med och öppna luckor så jag länkar till min blogg, Rosor,magnolia och mycket mer.
    Att välja färg på en eventuell vinst känns spännande. Jag fastnade för färgen asphalt.
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  93. Jag är med och gillar upplägget att man anmäler sig och sedan är med i dragningarna :-)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/november/its-a-house-adventskalender-2011.html

    Jag skulle vilja vinna ett Asphalt
    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  94. Hej!
    Älskar adventskalendrar! :) Jag har länkat tävlingen på Facebook.
    Om jag vinner, så skulle jag vilja ha ett ljusgrått skinn.

    Anna Mårtensson
    lillaanna_86@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Hej!
    Jag har delat tävlingen på facebook, så den är tipsad! Om jag vinner önskar jag mig ett skinn med färgen grafit. En härlig grå nyans som känns äkta. Dessutom hade vår lilla aprikosa pudel varit jättesnygg på den!;D

    SvaraRadera
  96. Jag har tipsat alla på jobbet, de vänner jag vet skulle uppskatta, och min fina mor som förtjänar att skämmas bort! :)
    (Har varken FB eller blogg, very old-fashioned)
    Om jag vinner önskar jag mig det snygga Asphalt-grå fårskinnet: Mmmm så gosigt det ser ut säger jag bara! Lever lit spartanskt om tiden med en massa saker magasinerade mellan flyttar, så jag behöver verkligen lite vinter- och julmys där hemma!
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  97. Spännande :-)...delar från min blogg http://pysseloknop.blogspot.com/2011/11/adventskalender-2011.html

    Om jag har turen på min sida väljer jag ett i färgen Asphalt

    //Emma

    SvaraRadera
  98. Hej, jag är gärna med i utlottningen.

    Har lagt till dig i min bloggar jag besöker-lista så alla kan hitta till din fina blogg och även lappat på jobbet.

    Önskar mig ett skinn i färgen asphalt om jag har turen på min sida.

    Kram från Mumin Mamman

    SvaraRadera
  99. Hej, jag är gärna med! :D

    1. Har tipsat på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/november/its-a-house-adventskalender-2011.html

    2. Jag skulle vilja vinna en "Grafit" för att kunna ha den i vår hall som vi ska renovera upp nu. Min dröm är att ha en fäll på den nya hallbänken som är direkt man kommer in. Skulle vara supermysigt! :D

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. Åh, vilken adventskalender det kommer bli!

    Jag vill såklart vara med och tävla redan nu, ett fårskinn skulle göra underverk för vårt kala hus med kalla golv som vi nyss flyttat in i. Eftersom jag tänker mig en rustik, jordnära känsla med en del betong-/steninslag och annat grått och svart så skulle Asphalt passa fint här hemma, eller Grafit. Fast helst Asphalt.

    Har delat på Facebook och tipsat om tävlingen i min blogg: http://drommaromhusochtradgard.blogspot.com/2011/11/its-house-julkalender.html

    SvaraRadera
  101. Vill vinna i färgen asphalt.

    Har delat på FB

    SvaraRadera
  102. Vill vinna i färgen Asphalt.
    Delat på FB

    När mysigt och naturligt är idealet, då är ett fårskinn det självklara valet.

    SvaraRadera
  103. Vilken fin!! :)
    Här har jag bloggat: http://www.iloveto.se/2011/11/its-a-house-advenskalender/
    Jag hoppas på ett fårskinn i färgen moro, den mörklila <3

    SvaraRadera
  104. Vill ha revansch då jag snubblade på mållinjen i "räkna räckespinnartävlingen":) Är en usel förlorare bör tilläggas;) Självklart vill jag ha ett fårskinn i asphalt. På detta fårskinn ska jag sitta med mina tre små frön och humma sådär förnöjt, tittandes ut genom fönstret på min hemsnickrade julbock... (nåväl förhoppningen är att jag ska bli förnöjd iaf)

    Delar på Facebook i detta nu!

    //Pernilla

    SvaraRadera
  105. Hej.

    Har delat via FB och min blogg:
    http://murvelmammans.blogspot.com/2011/11/adventskalender-2011.html

    Om jag skulle vinna så hade ett fårskinn i vitt varit fint..

    SvaraRadera
  106. Hej där!
    Länkat via min blogg. Skulle önska ett i färgen Asphalt för placering i barnens favoritfåtölj. Kanske kan den rädda det vita överdraget från de ständiga tvättningarna då jag har ena riktiga lortgrisar till barn... ;-)
    //Anna

    SvaraRadera
  107. Åh den här ska jag absolut vara med i :-)

    Har länkat här:
    http://inclination-to-buy.blogspot.com/2011/11/adventskalender.html

    Om jag vinner skulle ett vitt passa perfekt här hemma :-)

    //C

    SvaraRadera
  108. Drömmer om ett fårskinn. Vill gärna ta chansen att vinna och har länkat från min blogg

    //Linda

    SvaraRadera
  109. Julkuligt detta!! Jag har delat länken på FB! Vid vinsttur önskar jag mig ett vintervitt skinn!
    Kramar

    SvaraRadera
  110. Hej, har delat din underbara julkalender på facebook. Om jag vann filten skulle jag ge den till min underbara mamma som alltid ställer upp för oss! HOn vill nog ha färgen asphalt=) Tack för många fina ideer.

    SvaraRadera
  111. Hej, har delat din underbara julkalender på facebook. Om jag vann filten skulle jag ge den till min underbara mamma som alltid ställer upp för oss! HOn vill nog ha färgen asphalt=) Tack för många fina ideer.

    SvaraRadera
  112. Hej!
    Så trevligt med en adventskalender!
    Jag länkar såklart, gillar på facebbok och lovar att tipsa vänner & bekanta om din fina blogg och tävling!
    Ett vitt fårskinn skulle passa som handen i handsken hemma hos mig!
    /Lisa

    SvaraRadera
  113. Jag har delat på facebook, och om jag vinner så vill jag ha färgen creme!

    Vi har så golvkallt här i vår lägenhet, trots att vi bor på tredje våningen(!), så ett fårskinn att ligga och mysa på med våran snart tre månader gamla dotter vore underbart!

    SvaraRadera
  114. Äntligen :) Nu ser jag vilka som är med! Så kul. Bra jobbat. Jag har gillat på facebook så att alla mina vänner ser det.

    Hoppas du får bra gensvar nu i decemner :) Garanterar att ajg kommer att tävla i alla fall!

    SvaraRadera
  115. Alldeles nyligen skrev jag en till önskning på min önskelista: precis, ett vitt fårskinn att lägga på min härliga fotpall. Och så kommer din härliga kalender. Kan ju inte bli bättre!
    Jag har gillat din sida på Facebook och delat med mig av den på min egen sida där.
    Önskar dig en härlig juletid!/Ulrica

    SvaraRadera
  116. Ulrika Söderlund16 november, 2011

    Å så fantastiskt fina skinn, har alltid älskat dem och gav varsitt till mina barn då de föddes. Åren går och av skinnen finns inte mycket kvar, för barnen hade de som goseskinn och de användes varje dag. Om jag skulle vinna så spelar färgen ingen roll. Har skickat den fina kalendern vidare till mina vänner på f.b.

    SvaraRadera
  117. Jag e me!;) trevlig ide, hoppas man vinner en tävling aillafall. Kraaam

    SvaraRadera
  118. Halloj!
    Å så spännande och roligt! Ska verkligen bli kul att få se vad som gömmer sig bakom luckorna.
    Delade länken på facebook nyss :)
    Kram Vanja.

    SvaraRadera
  119. Hej hopp
    Har delat på fb samt mailat. Skulle välja ett skinn i svart eller asphalt.
    //milla

    SvaraRadera
  120. På min blogg har jag tipsat om din kalender: http://dagarhosmig.blogspot.com/2011/11/advenskalender.html. Skulle jag vinna, vill jag gärna ha ett skinn i färgen asphalt. Hälsningar Anna

    SvaraRadera
  121. Hej!

    Jag har delat på min facebooksida! Vilken adventskalender det kommer bli! :)

    Om jag vann skulle jag önska mig en vit. Dels för att jag älskar vitt. Och dels för att våra stora korgstolar på balkongen är gråa och det skulle bli så himla snyggt till. Jag ser framför mig en stjärnklar kväll med krisp i luften när jag sitter där och dricker varm choklad och letar stjärnfall, ordentligt påbylsad förstås, men det är synd att man inte sitter ute mer på vintern.

    /Hanna
    hanna@student.gu.se

    SvaraRadera
  122. Jag har tipsat om tävlingen här: http://millaochjag.blogspot.com/2011/11/adventskalender.html
    Har jag turen att vinna önskar jag mig ett skinn i färgen grafit, den passar bra in här bland allt det vita.

    SvaraRadera
  123. ♥ Jag har bloggat om adventskalendern här: http://juniflickorna.blogg.se/2011/november/its-a-house.html

    ♥ Jag har önskat mig ett vitt skinn i en halv evighet men inte känt att jag har haft råd att skaffa något. Förutom att de är tjusiga och mysiga, påminner det mig om min barndom då mina föräldrar hade ett svart fårskinn som jag älskade att ligga på. Nu är jag mamma själv och det här blir min dotters allra första jul. Det vore därför fantastiskt att kunna ta bilder på min sötnos liggandes på det vackra vita skinnet till första julkorten vi skickar som en liten familj!

    SvaraRadera
  124. Har länkat denna häftiga kalender på bloggen;

    http://liiinaj.blogspot.com/2011/11/its-house-adventskalender-2011.html

    Nu håller jag tummar & tår.

    SvaraRadera
  125. Hallå, gu´vilken festlig idé och tävling. Räkna med att jag är med och både tipsar och tävlar :-) Jag har tipsat på jobbet och lagt upp en länk på min blogg http://snalanningen.wordpress.com

    Jag skulle välja fårskinnet med färgen Grafit för jag tycker den har en härlig naturtrogen färg och den skulle passa perfekt på våran soffa.

    SvaraRadera
  126. Hej! Så roligt med en kalender! Jag har länkat till kalendern till min blogg (Två Små Hus) och även lagt upp bilden på kalendern. Om jag vinner så önskar jag färgen asphalt, för den passar så fint till våra grova panelväggar och alla betongdetaljer i vardagsrum & kök.
    Kram från Susanne

    SvaraRadera
  127. Har länkat här; http://whiterainbow.se/2011/11/17/adventskalender-2011-hos-its-a-house/

    Och vinner jag skulle jag vilja ha ett svartskinn, till min svart-vit-grå jul :)

    SvaraRadera
  128. Linda Ohlsson17 november, 2011

    Ett stort tack till dig för att du håller i denna kalender för oss!!


    Jag har gått med på sidan på facebook och även delat där så att fler hittar hit!

    Jag skulle vilja ha vitt om jag blev den lyckliga vinnaren!

    SvaraRadera
  129. Annzo Einarsson17 november, 2011

    Kul med en advetskalender som inehåller så mycket smått och gott...Precis som det ska vara..

    Spännande ska det bli att få följa med på denna december resa...

    Det mörka skinnet var otroligt vackert och skulle passa perfekt nu när det kommer ett barnbarn vilken dag som hellst....

    SvaraRadera
  130. ojoj vilken adventskalender super kul!!!

    har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/november/adventskalender-hos-its-a-house.html#comment

    önskar vinna skinn i färgen granit. perfekt som matta i sovrummet!!

    mail: litenmentuff@live.com


    hoppas hoppas på tur!!

    SvaraRadera
  131. Anna-Carin W17 november, 2011

    Vilken fantastisk julkalender! Klart man vill vara med :) Om jag skulle ha turen med mig så önskar jag mig ett i färgen asfalt. Jag har mailat och tipsat vännerna + skickat en kopia till dig.

    annacarinw(at)telia.com

    SvaraRadera
  132. Jätteläckra!Hmmm vilken färg...jo asphalt får det nog bli om jag har den stora turen!Ska länka på FB!

    SvaraRadera
  133. Ser fram emot en spännande adventskalender. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/11/adventskalender-2011.html
    Skulle jag ha turen att vinna vill jag ha ett fårskinn i färgen Asphalt, för det skulle passa in så bra i vårat hem och för att det är en härlig färg. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  134. Åh så härligt, vilken underbar decemberpresent att drömma om! Jag skulle väldigt gärna vilja vinna ett skinn i färgen Asphalt. Jag har delat med mig om tävlingen på Fb. Här hemma skulle den pryda andra halvan i soffan som idag är naken. Vi hade en hund när vi skaffade det förra skinnet, nu har vi två och det är alltid kamp om att få det "bästa" hörnet för att få ligga och gosa sig ordentligt! Vann jag skulle vi ha två mysiga hörn och två väldigt nöjda vovvar, och en glad matte!

    SvaraRadera
  135. Jag älskar din blogg! Och jag ser verkligen fram emot adventskalendern! Jag länkar till tävlingen på min blogg.

    Om jag skulle vinna skulle jag välja fårskinnet i granit. Vi är relativt nyinflyttade och har inte riktigt lyckats få till den där mysstämningen som vi skulle vilja ha i vardagsrummet. Ett fårskinn skulle nog kunna bidra till att öka myskänslan en hel del!

    SvaraRadera
  136. Hej! Vilken rolig idé med din adventskalender. Jag har tipsat om din blogg på facebook och om jag skulle vara den lyckliga vinnaren skulle jag välja ett skinn i färgen asphalt. Skulle absolut lägga det i soffan så jag om mina barn kan sitta och mysa där i vinter! :)

    SvaraRadera
  137. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. har tipsat om julkalendern på min blogg http://huldans.blogg.se.
    Om jag har turen att vinna så skulle jag vilja ha ett rött skinn. Rött är en favoritfärg här.

    /Ylva

    SvaraRadera
  138. Hej! Så kul. Jag länkar till facebook. Skinnet i stone var fint.

    SvaraRadera
  139. Wow vilken kalender, jag kommer absolut vara med och "öppna luckor" hos dig! :)
    Jag har länkat inne på min blogg, och önskar mig ett fårskinn i grafit om jag har turen att vinna.
    Kramkram

    SvaraRadera
  140. Jag har gillat och delat på min face book tävlingen från er face book sida. Jag heter Anette Carlsson och jag fick detta tävlingstipset via Linda Ohlsson på hennes face book.

    Om jag vann så skulle jag vilja ha ett grått.

    Ska sätta mig på eran blogloving.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvaraRadera
  141. Superroligt med en kalender som går hem hos mamman i familjen. Jag har bloggat om kalendern idag och vill självklart tävla om fårskinnet.
    Ha det.

    SvaraRadera
  142. Jag har tipsat vännerna på min fb wall! Som Emma Lisa Magnusson C.Om jag vinner önskar jag mig det vita skinnet!

    SvaraRadera
  143. Åh, äntligen!
    Har tipsat på bloggen, fb (både på egen wall och på min bloggsida och spridit till en annan stor inredningsbloggare)
    Skulle vilja ha det mörkgrå skinnet om jag fick ha sån tur =)

    Hejja hejja med julkalendern!

    SvaraRadera
  144. jätteroligt, vilket toppenjobb du har gjort med att hitta alla leverantörer..woaw..kommer följa /ha det gott /Marie

    SvaraRadera
  145. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  146. Vilken adventskalender att se fram emot! Jag vill gärna vara med och tävla och har delat inlägget på Facebook.
    Om man hade den stora turen att gå och vinna, skulle jag välja färgen "Asphalt" som skulle passa ypperligt i min ommålade gungstol.

    Kram
    Anna S

    SvaraRadera
  147. Fantastiskt trevligt med paketkalender för oss vuxna!

    Jag har delat på facebook och kommer absolut följa kalendern ända till dopparedagen.

    Vinner jag ett skinn så vill jag ha ett asphalt.

    SvaraRadera
  148. jag är med :)! Har gillat på facebook & så har jag länkat på min blogg. http://mylovingbaby.blogg.se/2011/november/julkalenders-tavlingar.html#comment

    jag vill ha vitt skin :)

    SvaraRadera
  149. Hej, fin blogg! Har gillat och delat på Facebook. Vinner jag hade jag velat ha ett cremefärgat skinn. Anledningen är att det jag hade gått sönder och min hund Doris älskade det, och hennes beige/bruna färg är så fin mot det cremefärgade skinnet! :) Hon skulle bli överlycklig om det dök upp ett nytt skinn hemma :)

    SvaraRadera
  150. Hej. Jag har gillat och delat på min facebook. Vinner jag skulle ett fårskinn i färgen asphalt ligga väldigt fint på soffan hemma. Kommer med glädje följa denna adventskalender.
    Ha de gott!
    /Jonas

    SvaraRadera
  151. Hej!
    Jag har ingen blogg, och använder sällan facebook, så jag tipsade min omgivning genom att berätta om tävlingen till t ex bokklubben, och visat dem bloggen, två flugor i en smäll!
    Jag skulle vilja ha färgen Grafit!

    SvaraRadera
  152. Verkligen en superkalender du har knåpat ihop! Självklart vill jag vara med på den! Jag har delat inlägget på min facebook.
    Om Fru Fortuna står på min sida, önskar jag ett skinn i färgen Asphalt, helt enkelt för att den är så himla fin!
    Tack för en riktigt bra blogg också förrästen!
    Hälsningar Camilla Larsson

    SvaraRadera
  153. Hej jag är gärna med och tävlar! :)

    1. Har tipsat på min blogg; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/november/adventskalender-its-a-house-2011.html

    2. Jag skulle gärna vilja ha den fällen i barnvagnen i vinter så min lilla son slipper frysa! Vore perfekt där! <3

    helenewiklund@hotmail.com

    / Helene

    SvaraRadera
  154. Hej!

    Jag har satt ut info om din adventskalender (mycket kul idé för övrigt) på bloggen www.handmadebyhantvarket.blogspot.com och www.socker-sweetassugar.blogspot.com

    Om jag skulle vinna så skulle jag gärna ta ett skinn som var förgen asphalt.

    Miss S

    SvaraRadera
  155. Hej!

    Jag har delat länken till denna fantastiska adventskalender på min FB! Vilken trevlig December vi har att se fram emot :)

    Jag lånade min kära mors fårfäll när jag stylade vår lägenhet inför försäljningen, och tyckte att jag kunde tvätta den innan jag återlämnade den till henne. Ja, hrm - det gick ju som det gick! Stenhård fårskinnfäll gör ingen glad!

    Så nu måste jag ställa saker till rätta igen, och enda sättet måste vara att ge henne en sprallans ny , MJUK fårskinnfäll från Shepherd i färgen asphalt!

    SvaraRadera
  156. Men åh, så läckert :-)
    jag har länkat hit på min FB under mitt namn kicki bunnyn kronborg och hoppas på turen att få vinna en fäll i asphalt :-)

    SvaraRadera
  157. Åh, så vackert! Jag har länkat hit från min FB under mitt namn kicki bunnyn kronborg och vinner jag hoppas jag på en fäll i färgen asphalt :-)

    kram
    kick

    SvaraRadera
  158. Åh, så vackert! Jag har länkat hit från min FB under mitt namn kicki bunnyn kronborg och vinner jag hoppas jag på en fäll i färgen asphalt :-)

    kram
    kick

    SvaraRadera
  159. Jag har länkat till adventskalendern på min blogg: http://annasjul.blogspot.com/2011/11/adventskalendern-jag-inte-kommer-missa.html

    Jag skulle gärna vilja ha ett skinn i färgen grafit. Tycker den färgen är tidlös och klassisk. Blir perfekt i min sons rum!

    /Anna

    SvaraRadera
  160. Marielle Nordborg19 november, 2011

    Hej! jag har delat inlägget på facebook och hoppas att jag vinner ett fårskinn i färgen Grafit eller asphalt. det skulle jag ha framför kaminen så att jag och barnen kan mysa på under mörka vinterkvällar!

    SvaraRadera
  161. En sån underbar kalender du ska hålla i under december! Jag som tycker det är knas att skrapa ihopa till mina tre barn :) Ska bli kul att följa den! Jag länkar den från min sidokolumn i bloggen. Eftersom jag följer din blogg så va det inte så svårt att missa denna chans till att vinna ett fårskinn... älskar osså den bilden från sheepard, återkommer ofta i mina tankar, den ultimata "mys" bilden :) Skulle jag nu ha turen med mig för en gång skull så vill jag gärna ha det i Asphalt. Ohhh sen sitter jag där i korgstolen och myser :)
    Ha det bäst!
    Åse

    SvaraRadera
  162. Hej!

    Vilken kalender!! Vad kul att få så många chanser att vinna något, det brukar ju bli många tävlanden och chanserna rätt små.. men skam den som ger sig!

    Jag tipsar på facebook!
    Om jag skulle vinna så skulle jag välja färgen Asphalt, det skulle vara så fint i vår vita soffa. Den skulle få ligga i ena hörnan och värma upp rumpan min när jag sitter och ammar i den kalla vintern.

    Ha det så bra!!

    SvaraRadera
  163. Anette Taylor20 november, 2011

    Vilken jättekul ide!!
    Jag giller verkligen den blogg!!
    Jag har delat med mig av inlägget på Facebook!
    Jag skulle hemskt gärna vilja ha färgen asphalt om jag skulle ha turen att vinna! Jag har 3 barn så den färgen skulle fungera jättebra för oss!!
    Jag bor i USA men mina föräldrar bor i Kristinehamn, Värmland.
    Tack för tävlingen och för en sådan trevlig blogg!

    Anette
    anettetaylor@yahoo.com

    SvaraRadera
  164. Jag har tipsat om att du kommer ha en underbar adventskalender i december och tänk vilka underbara företag som ställer upp. Min länk: http://cdwoman.blogspot.com/2011/11/tavling-hos-its-house.html
    Färgen jag skulle ha valt om jag fick chansen att välja hade varit asphalt då den färgen passar bäst till våra möbler i vardagsrummet. Den skulle få värma mig när jag sitter i fåtöljen precis som hundens värmer henne när hon ligger på sin, även den är lite mörkare. Vem vill inte matcha med den som man gillar mest?
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  165. gunvor landstedt20 november, 2011

    Har delat din härliga kalender på min facebooksida. Skulle jag ha den stora turen att vinna så skulle ett vitt skinn vara helt fantastiskt att lägga fötterna på under julens mysstunder i soffan. Tack för en härlig blogg!
    Gunvor Landstedt

    SvaraRadera
  166. Har tagit chansen att vinna det fantastiska vita skinnet genom att dela din fantastiska kalender på facebook.
    Tack för en inspirerande blogg!
    Gunvor Landstedt

    SvaraRadera
  167. Vilken lyxig adventskalender! :-)
    Delat sidan på facebook, så att vännerna också ska hitta hit.
    Håller nu bara tummarna för att jag ska ha tur.... (gillar färgen asphalt)

    SvaraRadera
  168. Wow, ser ut att bli en finfin kalender det där! Nu har jag länkat till tävlingen på facebook och om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha färgen grafit, skulle passa perfekt i vår hall:) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  169. Jag vill vara med och tävla! :) Jag har delat din fina adventskalender via mina facebookstatus. Skulle jag ha den stora turen att vinna skulle jag gärna vilja ha ett grått fårskinn; "Grafit".

    Vänligen,
    Elin

    SvaraRadera
  170. jag är absolut med .)
    jag har länkat här om julkalendern - http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/november/julkalender-2011.html#comment

    jag skulle vilja vinna i färgen asphalt

    SvaraRadera
  171. Hej,
    det kommer blir spännande att följa adventskalendern i din fina blogg!
    Har länkat i min blogg.

    "Under vintern slippa frysa,
    och inomhus sitta och mysa,
    med ett skinn så fint och vitt,
    jag önskar det blir mitt!"

    SvaraRadera
  172. Hej!
    Är gärna med och tävlar, om jag har turen med mig och vinner skulle jag vilja ha ett grått fårskinn:)
    Jag länkar från bloggen och delar på fb/Mia

    SvaraRadera
  173. Hej!
    Vilken rolig tävling!
    Jag är gärna med och tävlar och har lagt till en widget och skrivit ett inlägg på min blogg!

    Det blev lite julkänsla redan nu och det gillar jag! Tack!

    Om jag vinner vill jag helst ha det gråa fårskinnet Asphalt.

    Kram kram

    SvaraRadera
  174. Så kul med en kalender!
    Jag länkar på min julblogg och på Facebook.
    Om utifall att jag skulle ha turen att vinna vill jag gärna ha det vinröda skinnet. Detta för att jag tycker mycket om den färgen och det skulle passa sååå bra här i rummet.

    SvaraRadera
  175. Åh. Jag har delat på FB och jag skulle gärna vinna ett i färgen Stone!

    SvaraRadera
  176. inget kunde pigga upp den här mörka månaden bättre än en vinst av ett finfint skinn!

    det gråa skinnet skulle göra vår lite ledsna stol i vardagsrummet både mjuk och mysig.
    bara att hålla tummarna nu!

    http://livetenligtbrallisen.blogspot.com/2011/11/lackar-vidare-mot-jul.html

    SvaraRadera
  177. Annie från Gotland21 november, 2011

    Oj, vilken rolig tävling! Självklart vill man va med på denna och kommer försöka va med så många dagar jag bara kan under hela december!
    Jag har länkat på min facebooksida då jag inte har nån blogg.
    Jag skulle så hemskt gärna vilja vinna ett vitt skinn. De är ju såå fina! Jag har vart på en del julmarknader de senaste veckorna och fått massa inspiration och då har jag sett många vita skinn och det står överst på min önskelista nu. Håller tiummarna!!

    SvaraRadera
  178. Oj,vilka priser. Har delat med mig på facebook. Har jag turen på min sida så vill jag gärna ha i färgen asphalt

    SvaraRadera
  179. Åh, jag behöver verkligen ett fårskinn! Har precis flyttat in i ett nytt hus, med kamin! Men vi kan inte ha soffan framför kaminen, så när vi vill värma oss eller bara titta på elden sitter vi nu på golvet. Vore mycket mysigare att sitta på ett fårskinn! Gärna asphalt =)
    Har just gått in och delat ut kalendern på fejjan!

    SvaraRadera
  180. Länkade på Facebook. Ser fram emot alla tävlingar kul!!! Skulle jag ha turen att vinna önskar jag mig en grå. :)

    SvaraRadera
  181. Ylva Eriksson22 november, 2011

    Hej!
    Åh va trevligt med en sån adventskalender! Jag har alltid önskat att ha fårskinn i mitt hem, så otroligt hemtrevligt och mysigt. Mina barn hade fårskinn när de var spädbarn, men dom blev så välanvända så dom är utslitna. Uppskattar din blogg!

    SvaraRadera
  182. Maria Astesani22 november, 2011

    Åh vilket mysigt fårskinn! Jag har delat länken på facebook, skulle jag ha turen att vinna skulle jag vilja ha ett svart. Såååå mysigt att sitta på , kanske kan lindra mina foglossningsbesvär? får nog lov att köpa ett hursomhelst :D

    SvaraRadera
  183. Fin kalender, får hoppas på tur. Jag delade din kalender på FB. Om jag vinner är det helt klart ett vitt fårskinn att mysa med i gungstolen jag önskar.

    Jennie

    SvaraRadera
  184. Vad kul med adventskalender...det blir spännande.
    Jag har delat kalendern på FB. Om jag vinner vill jag så jättegärna ha ett vitt gosigt skinn som skulle få hamna på lillebrors nya rum.

    SvaraRadera
  185. Hej!
    Oj vilka tävlingar vi kommer få följa! Va kul! Jag har tipsat om din julkalender i min blogg! http://franminsidasett.blogspot.com/2011/11/its-house-julkalender.html

    Om jag har tur och vinner skulle jag välja ett fårskinn i färgen Grafit, det skulle passa så bra till min nya gungstol som nu är vitmålad!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  186. Den 1:e januari kommer jag äntligen flytta hemifrån. Det känns fullkomligt fantastiskt, overkligt, nervöst, stressigt och roligt på samma gång. Att få skapa ett eget hem (om än på 40kvm) precis som man själv vill ha det och bygga upp en trygghet för bara mig själv är något jag länge längtat efter.

    Jag kommer ifrån en familj som de senaste åren befunnit sig i en väldigt jobbig ekonomisk situation men en ensamstående mamma som just nu går på sjukersättning på grund av utbrändhet. Jag vet att min mamma tycker det är frustrerande och skämmigt att hon inte har de ekonomiska förutsättningarna för att hjälpa mig komma på fötterna och köpa grejer till lägenheten. Jag vill tydligt understryka att jag absolut inte är besviken på min mamma och definitivt inte skulle vilja att hon köpte massa möbler till min lägenhet även om hon faktiskt hade råd. Men faktum kvarstår, det är mycket som skall köpas och finns väldigt lite resurser.

    Även om jag sparat länge, fått av vänner, köpt begagnat så känns det inte som jag på långa vägar är redo att flytta om drygt en månad.

    Något jag länge suktat efter är ett vitt fårskinn.
    Jag har tipsat tjejligan och vidarbefodrat mejlet till dig.

    Nu håller jag tummarna hårt!
    louise(@)brinks.se

    SvaraRadera
  187. jag är med.
    gillar dig på fb med namn Lili Ying.
    och delat tävlingen där på min fb logg.
    skulle välja färg röd till min dotters rum,har inte pengar köpa så lyxlig saker,vill gärna ha att ge värma att sprida min dotters rum.

    KRAM
    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  188. Vilken underbar adventskalender! :) Jag har delat tävlingen på fb (Emma Norvegese)& om jag vann skulle jag vilja ha ett fårskinn i färgen Grafit att värma min rumpa på i vinter efter en hel dag ute i snön!

    SvaraRadera
  189. Om jag vann fårskinnet skulle jag välja det i grafit (det gråa). har länkat i min blogg om din adventskalender

    http://mixan.blogg.se/2011/november/julkalender-it-s-a-house.html

    SvaraRadera
  190. Roligt med adventskalender! :) Verkar bli fina priser också. Jag har tipsat om tävlingen i min blogg: http://jpozna.blogg.se/2011/november/its-a-house-adventskalender.html#comment och om jag vinner så vill jag ha ett vitt fårskinn :)

    SvaraRadera
  191. Hej!

    Tipsat om tävlingen genom att dela tävlingsinlägget från Its a Houses FB sida den 19 Nov. Om jag vann skulle jag välja en ljusgrå som min Lillfis kunde mysa på i soffan på kvällarna.
    Hon är en sladdis,och jag skänkte bort de 2 lammskinn jag hade till mina vuxna söner, så vi har inget för tillfället.

    Häls Elisa Huolman

    SvaraRadera
  192. Hej!

    Tipsat om tävlingen genom att dela tävlingsinlägget från Its a Houses FB sida den 19 Nov. Om jag vann skulle jag välja en ljusgrå som min Lillfis kunde mysa på i soffan på kvällarna.
    Hon är en sladdis,och jag skänkte bort de 2 lammskinn jag hade till mina vuxna söner, så vi har inget för tillfället.

    Häls Elisa Huolman

    SvaraRadera
  193. Delar i facebook.

    En fårfäll i bourdaux
    vill min rygg gärna få
    vore skön att ligga på
    vid avspänd yoga och så
    så får hela jag bättre må

    SvaraRadera
  194. Åh så kul! Jag har delat din kalender på FB och skulle älska ett skinn i färgen asphalt :-)
    kram
    kicki kronborg

    SvaraRadera
  195. Vilken fantastisk tävling med riktigt lockande vinster. Jag har berättat för alla mina nära och kära om den här tävlingen och jag fick även iväg några mail till lite mer ytliga bekantskaper =) Om jag skulle vinna så skulle jag välja ASPHALT =)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  196. Vilken spännande december det kommer att bli!

    Har länkat ifrån min blogg:
    http://hemmahososs-sandra.blogspot.com/2011/11/hittade-en-trevlig-blogg-som-under-hela.html

    Om jag nu skulle ha turen att vinna, skulle jag vilja ha en fäll i granit!

    Mvh
    Sandra

    SvaraRadera
  197. Jag är gärna med och vill vinna ett i grafit om jag har turen på min sida

    blogg@annakarlsson.se

    Länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/november/it-s-a-house-julkalender.html

    SvaraRadera
  198. Jag har delat på min facebook sida! Om jag har turen att vinna så skulle jag välja asphalt!
    Johanna Karlsson, Borås

    SvaraRadera
  199. Jag länkar i vänsterspalten i min blogg.

    Om jag vinner vill jag ha ett vitt skinn, som jag vill ge min syster som väntar barn till våren.

    Kram Helene

    SvaraRadera
  200. Jag har mailat alla jag känner och hoppas att också de vill vara med.
    Den vinröda tycker jag är riktigt snygg.

    Nu är det bara att hålla alla tummar och tår, att det är just jag som kammar hem detta får.

    Lillan

    SvaraRadera

Annonser: