torsdag 24 november 2011

Döö döm döö döm döö döm....


Vårt nya husdjur trivs fint i badkaret och lilla T är jättenöjd med sin nya kompis! När jag för ett tag sedan skulle köpa flythjälpmedel till lilla T föll valet på en SwimFin från Get Nordic och vi har nu hunnit testa den ett par gånger och kunde inte vara nöjdare! Skämsfaktorn i jämförelse med de traditionella armpuffarna är är obefintlig och hon springer gärna runt med den på ryggen både här hemma och på badhuset.


I helgen står skafferibygge och gipsning utav vardagsrum på programmet men vi har också tänkt hinna med en stund i stallet, ett biobesök bara jag och J (minns inte när det hände senaste) och så klart lite adventsmys. Hajfenan och nya favvishanddukarna från Gant ligger redo att packas ner inför morgondagens badhusbesök. 

Uppdatering från förra inlägget: 
Josefine upplyste mig om att Piece of Norway tyvärr inte verkar vara ett företag att rekomendera och går man in på Piece of Norways facebooksida så är det tjockt med arga kommentarer från minst sagt missnöjda kunder. Jag har försökt nå dem ett flertal gånger för en kommentar med utan resultat så tyvärr är det varning för dem! Trist och tack till dig Josefin för upplysningen!

14 kommentarer:

  1. Hej, jag hälsar på hos dig lite nu o då, men lämnar sällan någon kommentar.
    Ert badrum blev såååå fint,precis som med allt annat ni gör. Jag är sååå imponerad över hur ni hinner renovera o fixa o greja så mycket med två små hemma, och är mäkta imponerad av resultatet. Ni lyckas verkligen sätta pricken över i't! Helt min stil! (själv väntar jag på Huset med stort H så jag får nåt nytt att sätta tänderna i!)

    Tråkigt att höra om norska Onepiece, vill ni ha fina onepiece till bra pris kan jag rekomendera Lager 157, som dessutom har en webbshop, vi köpte deras overaller till barnen, o de är i kraftig Collegetrikå, o jätte härliga! Finns nu i vuxen stl oxå :)

    Många kramar från en solig Upplandskust,

    Malin

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig! Har jag inte sett förut. : )
    Vad ska ni se på bio då?

    Ha det toppen.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. jag har beställt flera gånger på onepiece.com
    Prova där istället:)

    SvaraRadera
  4. Äh, vaddå skämsfaktorn med vanliga ärmpuffar, är det töntigt med bilbälte också eller? Hur många 3 åringar har du sött på som skäms för sina flythjälpmedel??? Kan du inte simma när du är 10 så är det nog inte så hippt med en hajfena heller skulle jag säga.

    SvaraRadera
  5. Löjligt snyggt badrum - I like!
    Varifrån är er badrumsspegel? Ser ut som tunn vit ram?

    Med vänlig hälsning, Sanna

    SvaraRadera
  6. Vilket underbar badrum ni har!!! Härlig hajkompis han har där i badkaret;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Åh vilket fint badrum ni har!! Hoppas att du har en bra kväll!

    SvaraRadera
  8. Hajfenan är suverän som flythjälpmedel! Barnet får flyta mer rätt i vattnet och rörligheten hindras inte nåt.

    Gissa om jag blev lycklig när jag hittade en oöppnad hajfena på loppis i somras! för inga pengar alls! :)

    SvaraRadera
  9. Vilken superhäftig hajfena. En verkligt kul grej!

    SvaraRadera
  10. Tack för tipset! En sån ska min lilla tjej def. få! Läcker och säker!

    SvaraRadera
  11. Vilken kul fena! Har aldrig sett förr:-)

    SvaraRadera
  12. Fint badrum och kul med hajfenan och att den blev så poppis!

    Ha en mysig 1:a advent!
    /Annika

    SvaraRadera
  13. Oj vad mycket fina saker och ett fantastisk hus-projekt ni har. Jag tittade hit för första gången idag och det var mycket trevligt :) En sådan där simfena skulle nog vi med behöva, men frågan är vilka reaktioner vi skulle få av andra badande :)

    SvaraRadera

Annonser: