lördag 19 november 2011

By it design

Foto: Tonje Kyte

By it design är ett alldeles nystartat företag som drivs utav norskorna Tonje Kyte och Ine Tumyr som skapar julpynt och annat i keramik. Tonje driver dessutom den fantastiskt mysiga bloggen Forever Love som är väl värd en titt. En webbshop är på gång men tills dess så går det bra att beställa direkt utav Tonje på tonje@byit.no och priserna ligger på mellan 39 och 169kr. Tipstack till Cherry Blossom World

Jag köpte faktiskt hem vit lera för ett tag sedan med tanken att göra något liknande, nu blev jag ju galet sugen på att plocka fram leran ur gömmorna och börja skapa! Men den där underbara snöstjärnan kommer jag inte att ge mig på så den åker upp på min önskelista!

4 kommentarer:

  1. Ja, de är fina ! Kanske något för listan till tomten ? :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Underbara! Ett par dnöstjäenir skulle jag mer än gärna hänga upp här hemma till jul! Tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Oj vad blev det där för stavning.... Snöstjärnor menar jag så klart!
    / Sara

    SvaraRadera
  4. Verkligen fina! Tack för hett tips!

    Kram Jes

    SvaraRadera

Annonser: