måndag 27 juni 2011

Midsommarpaus


Tusen, tusen tack för alla fina kommentarer och mail om vår renovering, ni är heeelt underbara! Ni ska veta att jag verkligen läser och gläds åt varenda kommentar men hinner tyvärr inte kika tillbaka till er i den utsträckning jag skulle vilja. Dygnet har bara 24 timmar för oss också så för att hinna med renovering och familj måste mycket annat prioriteras bort. Det har varit lite tyst här på bloggen ett tag men nu är vi hemma igen efter en skön midsommarpaus som spenderats ute på svärföräldrarnas båt med massor utav kvalitetstid tillsammans i dagarna fyra! Jag hade tänkt hälsa er en trevlig midsommar innan vi åkte men det hanns aldrig med med jag hoppas att ni alla haft en riktigt trevlig midsommar!


Vad är väl midsommar utan Margeriter?


Marina detaljer tilltalar mig!


Lilla T njuter av båtlivet!

5 kommentarer:

  1. Det är skönt med lite bloggledigt ibland!! :)
    Det känns som att ni har haft en härlig helg!! Ha en bra vecka också!

    SvaraRadera
  2. Härligt med en lång båthelg! Hade ni tur med vädret? Det var ju lite växlande på många håll.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Härliga sommarbilder !

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  4. Midsommar till sjöss låter trevligt. Marina detaljer tilltalar även mig :-)

    Ha det fint i sommarvärmen

    SvaraRadera
  5. Båtliv! Härligt! Vi hoppas på bra väder veckorna framöver så att vi kan tillbringa mycket tid i vår båt. Lite kräsna är vi... vi åker bara ut om det är hyfsat väder! Gnälliga barn i liten båt, inget kul!
    Kram

    SvaraRadera

Annonser: